Tuesday 23 August 2011

Exam Analysis


4 comments:

  1. Assalamualaikum..i love read your blog because its help me gain my knowledge about politics science.With simple words and some features,it is very helpful :) maklum la saya lemah bahasa inggeris.Saya sekarang sem 2 course AM110 hehee :)By the way, nak minta izin dengan Aisyah kalau tak keberatan nak copy nota kat sini boleh ke? :)

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam Mazwynn. Alhamdulillah, saya cuma berkongsi apa yang saya ada dengan bantuan dan sokongan dari kawan2. Sudah tentu Mawynn boleh guna bahan di sini. Boleh guna setting printing di bahagian option pada browser dan seterusnya save sebagai pdf.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much Aisyah..ohh ye..saya lupa nak bagitau..ada separuh nota2 Aisyah ni byk bantu saya masa sem 1..saya minta halalkan ilmu yang saya dah peroleh dari blog ni.Dr.Shiren yang kenalkan blog awak ni :)Terima kasih Aisyah.Alhamdulillah berkat doa semua dan usaha saya dapat capai apa yang saya nak dalam PAD.Saya doakan Allah merahmati Aisyah dan rakan2 dengan perkongsian ilmu ni.. :)Please don't stop to spread your knowledge :)..barakallah.

      Delete
  3. Alhamdulillah. Dr shireen baik orangnya. Ilmu yg ada ni tak seberapa, yang dikongsi ni pun sekadar yang mampu saja. Saya bersyukur kerana dapat membantu. Insyaallah..selagi nyawa dkandung badan..saya akan buat yang terbaik dan kongsi sebanyak mana yang mungkin. Terima kasih juga sebab menggunakan blog ini.sebarkanlah kepada rakan2 yang lain yer. Saya doakan awak dapat AD setiap semester. ;)

    ReplyDelete

Semoga perkongsian ilmu ini diberkati.

Note: only a member of this blog may post a comment.